Znudzony insightami we własnym briefie?

Znudzony insightami we własnym briefie?

Jak dotrzeć do tych, które wywołają dreszcz i odmienią losy naszej marki?

11:40–12:00

Dużo łatwiej znaleźć, kiedy wiadomo czego się szuka. Precyzyjne sformułowanie problemu wielokrotnie zwiększa szansę znalezienia trafnej odpowiedzi. Strategiczne narzędzie INSIGHT DOC, wypracowane przez Kantar i Ogilvy&Mather, ułatwia marketerom szczegółową analizę potrzeb danej grupy docelowej i zdiagnozowanie prawdziwych, niekiedy zaskakujących barier, które weryfikujemy w trakcie analizy etnograficznej. INSIGHT DOC to pewność, że badacz ze szczególną uwagą zanalizuje te aspekty decyzji podejmowanych przez grupę docelową, których zrozumienie i poznanie jest kluczowe z punktu widzenia strategii marketingowej i komunikacyjnej. O INSIGHT DOC dowiemy się na przykładach wdrożeń komunikacji do pacjentów i lekarzy.

 

 

Prelegenci

    Elżbieta Twardowska

    Dyrektor Strategii

    Ogilvy & Mather

    Posiada 19 lat doświadczenia w marketingu, od 2010 roku Dyrektor Strategii Ogilvy & Mather oraz jurorka Effie. Uczestniczyła w opracowaniu szeregu kampanii dla takich klientów jak Philips, Coca Cola, wprowadzenie na rynek Kropli Beskidu czy nju mobile. Specjalizuje się w opracowywaniu platform komunikacyjnych marek oraz zintegrowanych planów marketingowych.

    Dorota Cudna-Sławińska

    Managing Director

    Kantar Healthcare

    Z zawodu i przekonania badacz i facylitator. Z branżą marketingową związana od 2001. W trakcie kilkunastoletniej pracy badacza oraz stratega zdobyła rozlegle doświadczanie w zakresie badań, przekładania ich wyników na rozwiązania marketingowe oraz budowania strategii marek. Doświadczony moderator warsztatów strategicznych i kreatywnych. Członek i trener Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Powtarza, że chcieć to móc, podejmując wyzwania, których nikt inny nie chce lub nie potrafi się podjąć.