Trendy, o których należy pamiętać budując skuteczną komunikację

Trendy, o których należy pamiętać budując skuteczną komunikację

10:00–10:25

W Kantar Healthcare śledzimy trendy od zawsze, często stanowią podstawę naszych wniosków i rekomendacji. W tracie wystąpienia opowiemy o najważniejszych trendach wpływających na zachowania zdrowotne z perspektywy pacjentów, systemu i marek. Na naszych oczach dokonuje się wielka transformacja społeczna: miasta robią się coraz większe, a nasza przestrzeń prywatna stale się zmniejsza; mamy coraz większy dostęp do różnego rodzaju dóbr, a coraz mniejsze poczucie szczęścia. Coraz częściej chorujemy na choroby cywilizacyjne i coraz bardziej dbamy o zdrowie. W naszej prezentacji pokażemy jakie strategie radzenia sobie z tymi zmianami stosują pacjenci, marki oraz systemy opieki zdrowotnej.

Dowiemy się, na jakie trendy z obszaru zdrowia i zdrowego stylu życia warto zwrócić uwagę oraz omówimy, w jaki sposób można je wykorzystać, aby budować skuteczną komunikację marki.

 

Prelegenci

    Anna Maria Sowińska

    Dyrektor Strategiczny

    Ogilvy & Mather

    Od ponad 20 lat pracuje w komunikacji marketingowej, od 10 lat związana z Ogilvy & Mather. Pracowała przy kampaniach reklamowych dla takich marek jak PKN Orlen, Biedronka, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK a także licznych kampaniach CSR i ProBono – kilkukrotnie nagradzanych statuetkami Effie. Prywatnie – miłośniczka opery i muzyki klasycznej.

    Dorota Cudna-Sławińska

    Managing Director

    Kantar Healthcare

    Z zawodu i przekonania badacz i facylitator. Z branżą marketingową związana od 2001. W trakcie kilkunastoletniej pracy badacza oraz stratega zdobyła rozlegle doświadczanie w zakresie badań, przekładania ich wyników na rozwiązania marketingowe oraz budowania strategii marek. Doświadczony moderator warsztatów strategicznych i kreatywnych. Członek i trener Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Powtarza, że chcieć to móc, podejmując wyzwania, których nikt inny nie chce lub nie potrafi się podjąć.