Na co patrzą i z jakich narzędzi korzystają marki, które budują skuteczną komunikację healthcare na świecie?

Na co patrzą i z jakich narzędzi korzystają marki, które budują skuteczną komunikację healthcare na świecie?

Przegląd najciekawszych światowych case study z obszaru Rx i OTC

10:40–11:10

Czy istnieje recepta na skuteczną komunikację healthcare? Naszym zdaniem każda marka musi znaleźć własną, a w wystąpieniu pokażemy z jakich narzędzi i inspiracji korzystają Ci, którzy osiągają najlepsze wyniki.
Prezentacja będzie zawierała przegląd najciekawszych światowych przykładów kampanii skierowanych do lekarzy i pacjentów. Będziemy mieli okazję posłuchać o tym, jak korzystać z odkryć ekonomii behawioralnej czy nowych narzędzi digital. Nie ominie nas również dyskusja na temat, który od zawsze wzbudza wiele emocji: czy skuteczność i kreatywność komunikacji marek zdrowotnych mogą iść ze sobą w parze?

 

Prelegenci

    Gloria Gibbons

    Health & Wellness Global Practice Leader

    Ogilvy & Mather

    Posiada ponad 25 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym dla marek z sektora zdrowotnego. Pracowała dla firm farmaceutycznych, marek urządzeń medycznych, sektora publicznego, marek zajmujących się zdrowym stylem życia. Jest członkiem rady Edcom (European Insititue for the Commercial Communications Education), Członkiem Zarządu WPP Stella oraz byłym Prezesem Health Communications Council w EACA (Europejskie Stworzyszenie Agencji Komunikacyjnych).